Alla inlägg under juli 2011

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 20 juli 2011 18:14

Tömde minneskortet på bilder innan jag lånade ut kameran till vännerna som skulle åka ända ner till Alfta för att premiärutställa rottisen Jackson.

Då hittade jag en del bilder som jag totalt glömt bort att publicera, så de får komma upp i det här, egentligen helt onödiga inlägget.


             

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 11 juli 2011 15:00

Idag har jag en ledig dag, och ungefär nästan hela denna lediga dag har jag suttit och försökt förstå mig på hur man ska bära sig åt för att konvertera om en mov. fil till nåt som accepteras av WMP. Då jag absolut var tvungen att få med två filmer i en. Och WMP är det enda programmet jag behärskar för att kunna redigera film i. Prövade ett gäng onlineprogram också, men kvaliten blev där ännu sämre!


Var i alla fall och badade nere i sjön med Molle i gårkväll. Försökte redan då förstå mig på converteringsprogram och allt vad det nu är, så då gav jag upp.

Men nu, tillslut, fann jag ett smidigt sätt. Dock blev kvaliten på filmsnuttarna dålig även fast det är filmat med HD.

Man ser ju vad det är i alla fall...

Moltas kunde inte hitta en mindre pinne!



Just det. Moltas är inte anmäld till Svenstavik i år.

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards