Alla inlägg under april 2012

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 april 2012 12:55

 

         


 


Och i tidgare inlägg ville kommentaren "Konsultbror" se en BMW X6M, med Moltas-känsla.


 

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 april 2012 18:56

Moltas.

Roligare än så här blir det inte på den här bloggen har jag märkt. Det blir ganska tjatigt. Tuggar han inte på en boll är det en abborre.

Jag som många andra väntar på den där appen som skulle ha kommit för ett tag sedan, så att man kan blogga från mobilen.

Men jag vet inte jag.


Vad är ni, Moltas läsare intresserade av att se för bilder här på bloggen egentligen?


Här kommer i alla fall ett gäng opublicerade bilder, också från påsken.
Där han, hör och häpna - tuggar på en abborre.
Och en isskopa.


 


            

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 10 april 2012 21:36

Sitter som i vanlig ordning på kvällskvisten med lurarna på och lyssnar sönder mig på Kristofer Börlins stämma. 

Och vad har det med Moltas att göra, kan man ju fråga sig. Ja vem vet?

Jag får i alla fall alla påskens bilder från en hårddisk till en annan. Teknikens under. Och för att få vara lite tjatig kan jag nämna igen att det är ett under att den här datorn håller ihop. Än.

Men har vi tur har Moltas konsultmorbror en bra dator till ett bättre pris som vi kan ta över!


Skitsnackat!

Under påsken kom jag ju på att jag var ju tvungen att få till något påskigt kort på Moltas.

Ja, i vilken ände börjar man med en hund som ska slakta allt som han tycker blir hans bara för att man ger honom något, eller lägger något nog nära inpå honom?

Mammas påsk-träd inne var så fint, så det tordes jag inte börja riva i. Så han fick en fjädersnodd som han nästan genast skulle hålla på sätta i halsen.

Och eftersom jag inte tycker om att klä på djur så fick han bara en halsduk, som han också skulle tugga i sig.
Men det behöver inte "momma" få veta, hon märker nog bara att den kan vara lite stel när hon ska till att ha den!


 


 


    

Och resultatet blev det här:

Testade förresten ett bra program online för att redigera den här bilden med, då jag inte hade med mig min dator.

Det är ganska likt Photoshop och är därför lätt att använda, pixlr heter det.


 


Inte så mycket att sätta fjädrarna i kanske... Var det där ett nytt ordspråk?

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards