Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 10 oktober 2010 21:19

Jag har tjatat på Danne rätt länge nu att jag vill åka och fota Molle vid klotterväggen.

Lite coolt sådär. Förut fanns det en stor lada här på Frösön som var ett lagligt klotterställe, och det skulle ha blivit så snyggt nu med höstlöven och alla de färgerna. Men den ladan är ju riven, så vi tog och letade upp den här nya väggen de satt upp. Vägg och vägg, det var snarare ett litet plank med styggt ointressant klotter.

Så vi åkte vidare, råkade köra fel och in på en enduro-bana...

Det roligaste vi kunde hitta efter vägen i skogen var ett par vägtrummor.


 


Fram med allt bara! Tänderna och tungan!


 


 

 


Och det blev tyvärr inget utställningsäventyr i Sundsvall igår för vår del.

Kan känna att det kanske var lika bra. Varken jag eller Molle var egentligen i någon vidare god form. Min nacke är fortfarande eländig och besvärlig.

Moltas hade ju inte fått veterinärintyget och så äter han kortison så man skulle kunna påstå att han svällt upp lite.

31 kilo?


I morgon ska vi ta en tripp ner till Hudiksvall igen.

Sedan har jag tur (i oturen) tagit semester i fyra dagar, ska bli skönt, vila nacken!

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards