Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 20 februari 2010 17:34

Jag har ju glömt att jag ska berätta att vi idag fick sovmorgon. Till halv åtta blev det!

Moltas har sovit hela natten utan att läcka ut någonstans.


Igår fick Molle också hjälpa mig med tvättstugan. På väg dit träffar vi på en farbror som Moltas hälsar snällt och nyfiket på och det är tillfällen som denna som jag tycker gör världen är så liten! Farbrorn berättar nämligen att han bodde granne med Victoria!

Den ökända bulldogen i Östersund som på något vis fick mig att fastna i den här rasen! Många, många år sedan är det nu så hon finns inte idag. Men är det lite häftigt!?


Våra grannar älskar Molle. Idag när jag stod ute och skulle plocka upp så kom den snälla kvinnan ut och Moltas blev så glad! De har hälsat flera gånger nu så det är nästan så jag tror att hon sitter och väntar på honom! Så roligt!


Annars är det riktigt kallt här nu. -18 grader så det blir snabba rastningar!


 

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards