Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Bullehelg

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 20 februari 2011 21:11

Då var vi tillbaka i staden där man nu kan dricka kranvattnet igen - påstår dom, efter en hel helg hos "momma och moffa".

Och just denna helg åkte vi mest bara upp för att träffa bullen Cooper som åkt från Borås och till Jämtland för att åka lite skoter.

Kanske lite väl kyligt då det som kallast var -28 grader i lördagskväll!

Men han och familjen skulle komma upp igen mot våren och hälsa på!

Så nu har jag gått igenom lite bilder på datorn och mailat iväg några till Ann-Christine, lägger upp dom här på bloggen också såklart!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

Nu borde jag gå och lägga mig. Egentligen.

Jag börjar i skolan imorgon. Eller utbildning kanske det heter nu som "vuxen".

Så om några månader är jag utbildad personlig assistent!



 
 
Fanny och Melker

Fanny och Melker

21 februari 2011 08:35

vilken vacker färg han har!

http://melkerpug.blogspot.com

 
Helga

Helga

23 februari 2011 13:06

Så skojsigt det ser ut. Hade varit skoj med lite bullebus. Men jag kan lova att med alla de minusgraderna hade Bibi inte ens stuckigt ut nosen.

http://www.aldertown.com

 
Viveca

Viveca

24 februari 2011 23:26

hej Moltas, vilka fina bilder du lagt ut på din sida.. ska väl berätta att din kompis Cooper är född hemma hos mig :-) så det var väldigt kul att få se honom på bild.

http://www.golden-gem.com

 
Aron

Aron

25 februari 2011 21:36

Va skojsigt med killpolare!Själv föredrar jag flickor men i brist på annat...Cooper ser ut att vara en bra kompis!Ni "ger och tar" ser det ut som.

http://www.agathon.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 5 april 2017 17:22

Den 28:e februari i år fick vi säga farväl till vår älskade, älskade vän. Det är idag fem veckor sedan och det gör lika ont fortfarande. Vi är så ledsna över att ha förlorat vår lilla bäbis.   Moltas Du kommer alltid att finnas i våra hjär...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 september 2016 00:10


Jag bloggar lite om Moltas på min andra blogg som ni hittar HÄR.     ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 oktober 2015 15:38

Skulle bara titta in för att säga att Moltas lever och har det bra!             ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 februari 2015 09:19

På den här dagen, på alla hjärtans dag för fem år sedan kom vi hem med våran Moltas!                   Älskling!...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 7 februari 2015 14:34

Molle är barnvakt åt Rulle i helgen!                      ...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards