Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Landösjön

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 15 april 2011 15:23

Idag tog vi och packade pimpelspöna och drog iväg till den ökanda sjön, Landösjön.

Stora förhoppningar fanns att få en storröding på kroken. Men inte ett endaste litet hugg fick man känna av!

Det blev mest bara till att sitta och grilla korv och äta lite chips intill strandkanten där det i alla fall var lä.

Nu har vi precis kommit hem. Molle dog i soffan direkt och vi packar om för att bege oss till "momma och moffa" snart.

"Moffa" var ju smart och mutade oss med att beställa hem en smörgåstårta så han skulle få spackel och slippapper till i helgen, och självklart någon mer som hjälper till där ute i garaget!


Lägger upp några bilder från dagens fisketur. Jag som hade önskat att få fota en fin röd röding!

Det enda röda på dessa bilder är Moltas och Muff!


  

 


 


 

 

 


 

 
 
Linda

Linda

19 april 2011 15:05

Jag gör hand-ritade hundporträtt i färgpennor och kol/blyerts, besök gärna min sida så får du se mina bilder :) http://www.spiritsart.net/

http://www.spiritsart.net

 
Wille

Wille

22 april 2011 11:57

Hej Kompis. Jisses vad du har vuxit ! Du har blivit riktigt "biffig" nu.
Vilken kul leksak den där "biskvin" verkar vara.
Pimpelfiske, det har jag aldrig varit med om, är det spännande ? Vad synd att ni inte fick er röding, men den kommer säkert en annan dag istället. Det närmaste jag har kommit en hel fisk, det var i somras när vi var och badade och jag fick syn på en massa småfiskar som for omkring i vattnet. Den där aborren ni hittade, i ett inlägg längre ner, den var bra mkt större än de småfiskar jag såg.
Passar också på att önska er en Glad Påsk innan jag skickar kommentaren !!
Ha det gott nu !

http://willebus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 5 april 2017 17:22

Den 28:e februari i år fick vi säga farväl till vår älskade, älskade vän. Det är idag fem veckor sedan och det gör lika ont fortfarande. Vi är så ledsna över att ha förlorat vår lilla bäbis.   Moltas Du kommer alltid att finnas i våra hjär...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 september 2016 00:10


Jag bloggar lite om Moltas på min andra blogg som ni hittar HÄR.     ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 oktober 2015 15:38

Skulle bara titta in för att säga att Moltas lever och har det bra!             ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 februari 2015 09:19

På den här dagen, på alla hjärtans dag för fem år sedan kom vi hem med våran Moltas!                   Älskling!...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 7 februari 2015 14:34

Molle är barnvakt åt Rulle i helgen!                      ...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards