Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Kompisarna

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 10 juni 2011 22:15

Ville med ett kort inlägg bara visa att min kamera visst fungerar! Det var objektivet som felade bara... lite synd för jag blev så inne på att skaffa mig en ny.

Så sliter väl på den jag har ett tag till då!


Igår var Molles kompisar här och härjade (-och hårade, men deras husse och matte har köpt en uberdammsugare som de ska få upp-till-bevisa här någondag, så jag låter det ligga så länge) och i morse kom de två djuren på besök igen!


Midas 


Midas har känt Molle längst, och han är den som bryr sig minst om honom också. Han är mer en knähund och ska vara uppefter oss människor i kaffedrickandet i stället för på golvet och beblanda sig med Molles slem-lekar.


Jackson


Nytillskottet, rottisen Jackson. Oerhört tuff och nyfiken och någon som står ut med Molles intenstiva leka-leka-leka-leka! Åh! Leka-leka-leka!

Och när även han blir less på Molle tar han egna turer med sin supernos och lyckas då alltid finna något kvarglömt godis som Molle själv inte hittat.


 

 

 
 
Ingen bild

Erika

10 juni 2011 23:34

ÄLSKA det här inlägget :P Fina bilder & vilken bra beskrivning på våra muppar ;)
Å tack igen för att du var dagmamma åt värstingarna:P
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 5 april 2017 17:22

Den 28:e februari i år fick vi säga farväl till vår älskade, älskade vän. Det är idag fem veckor sedan och det gör lika ont fortfarande. Vi är så ledsna över att ha förlorat vår lilla bäbis.   Moltas Du kommer alltid att finnas i våra hjär...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 september 2016 00:10


Jag bloggar lite om Moltas på min andra blogg som ni hittar HÄR.     ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 oktober 2015 15:38

Skulle bara titta in för att säga att Moltas lever och har det bra!             ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 februari 2015 09:19

På den här dagen, på alla hjärtans dag för fem år sedan kom vi hem med våran Moltas!                   Älskling!...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 7 februari 2015 14:34

Molle är barnvakt åt Rulle i helgen!                      ...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards