Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 15 januari 2011 14:38

Husse och jag har börjat tagit med oss Molle till en fotbollsplan här i området så han ska få busa av sig innan vi börjar träna diverse saker.

Det går ju så mycket lättare då.

Och så tränar vi även under buset. Inkallning tillexempel.

Moltas är expert på att vara egoistisk! När han väl har en leksak springar han all världens väg med den och det är bara hans. Kommer man i närheten kutar han långt bort och är bara så nöjd.

Vi tränar nu med två exakt likadana leksaker, så när han kommer fram till oss och släpper ena leksaken så får han busa med den andra, och så kastar vi den åt honom så springer han och hämtar den och kommer tillbaka.

Apportera kanske jag ska skriva?

Några bilder från dagens bus, synd det blir mörkt så fort!


 

 

 


 

 


 

Och igår hittade jag en produkt jag spanat på; KW Diamantögon.

Har sett den på nätet och priser på allt från 59 till 299 kronor. 

Så för att vara i Östersund är jag nöjd att jag fann den för 120, på Tasseborg!

Tycker den funkar alldeles utomordentligt bra för att ta bort missfärgningarna under ögonen och bara att rengöra vecken med!


Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards