Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Stålmannen

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 30 juni 2012 20:53

Började gå igenom kameran och alla bilder som jag och Moltas samlat på oss under våra veckor hos "momma och moffa". Från midsommaren, och nu börjas det igen - med den där bollen.


Men jag orkar inte ta tag i det, i dag heller. Så det får bli en snabb uppdatering om det allra viktigaste. Molas nya sele.

Grannen skulle sälja sin fina sele, så jag var snabbast och fick köpa det av henne.

Så coolt! Och rejält!


Moltas är ju en riktig Stålman!


 


 



 
 
Fanny

Fanny

1 juli 2012 09:23

den är ju skitsnygg!!

http://melkerpug.blogspot.com

 
Linnéa

Linnéa

1 juli 2012 21:41

Hej på dig :)
Jag gillar din blogg och slänger därför in en kommentar!
Vill bara tipsa dig om min egna lilla blogg som jag precis startat upp igen efter en paus. Så om du vill in och checka lite student och bal bilder så kan du göra det :) Annars så blir jag hjärtligt glad om du vill ställa en fråga i min frågestund, som tack får du en länk till din blogg :)
Aja, ta gärna en titt om du har lust! Hoppas du får en trevlig vecka med massor av sol för det är något jag är i behov av haha. Kram!

http://linnealjungberg.blogg.se

 
Ingen bild

Sophia

1 juli 2012 22:34

Hej!

Jag och min sambo har kärat ner oss totalt i engelsk bulldog och är nu i full gång med att leta efter en fin hund. Men det är svårt och hitta en kennel som känns helt rätt. Jag har läst din blogg och även som många andra kärat ner mig i din charmiga Moltas. Har varit inne på den sidan som Moltas kommer ifrån och tycker dom har väldigt fina hundar. Undrar om du vill berätta vad du fick för intryck om kenneln, och hur lång tid ni fick vänta på att få Moltas?

Vore jätte tacksam om du ville skriva till mig, sophialignercrona@gmail.com

Mvh
Sophia

 
Ingen bild

Anna

2 juli 2012 18:15

Hej! Jätte fin hund! Vart har du köpt den urläckra selen?
Mvh/Anna och Algot

 
Ingen bild

Therese

3 juli 2012 14:22

Hej! Gillar verkligen din blogg, läste den väldigt mycket innan jag skaffade mig min Herman som också är en engelsk bulldog.Fast han är bara 5 månader och bor här i Värmland. Selen är ju hur cool som helst! Läste att du köpt den av din granne men jag undrar om du vet vart den finns att köpa? :D
Ha det gött!

Moltas - Engelsk Bulldog

4 juli 2012 18:02

Hej, vad roligt att höra att du läst bloggen, och att du nu har en egen!
Som jag fattat det hade hon köpt den genom eBay. Det fanns några när jag kollade sist, men svarta, vita och rosa. Så man får hålla utkik där.
Något bättre svar hade jag tyvärr inte!
Ha det fint och krama om Herman från oss! =)

 
Ingen bild

Therese

7 juli 2012 21:16

Ja det var och är väldigt kul att läsa bloggen. Känner igen mig så mycket i det du skriver, särskilt med själva väntan på bulldog. Moltas verkar vara en väldigt lycklig liten bulle! :) Och det är helt underbart att äntligen få ha en egen! Tack för ditt svar! Ska hålla utkik :) tack detsamma! Krama om moltas från mig också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 5 april 2017 17:22

Den 28:e februari i år fick vi säga farväl till vår älskade, älskade vän. Det är idag fem veckor sedan och det gör lika ont fortfarande. Vi är så ledsna över att ha förlorat vår lilla bäbis.   Moltas Du kommer alltid att finnas i våra hjär...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 september 2016 00:10


Jag bloggar lite om Moltas på min andra blogg som ni hittar HÄR.     ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 oktober 2015 15:38

Skulle bara titta in för att säga att Moltas lever och har det bra!             ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 februari 2015 09:19

På den här dagen, på alla hjärtans dag för fem år sedan kom vi hem med våran Moltas!                   Älskling!...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 7 februari 2015 14:34

Molle är barnvakt åt Rulle i helgen!                      ...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards