Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 februari 2012 22:43

Faktiskt, så har jag pluggat in sladden till kameran från datorn. Längre har jag inte kommit.

För varje gång, efter en helg hos "momma och moffa", så känns det som att den kära, gamla burken inte kommer klara av fler bilder än vad jag i nuläget proppat i den. Att den kommer bli överfull och haverera för mig.

Därför får sladden bara sitta i så länge utan vidare ingripande, sedan får jag ta tag i att överföra alla tusen (känns det som) foton från helgen i morgon.


Men nu är jag lika trött som Moltas tror jag.

Stackars killen tror förresten hela tiden att vi ska upp och leka med bollarna på parkeringen. Det spelar ingen roll vart vi än går så bestämmer han oftast vägen, och den leder oss alltid till den där planen, han drar oss dit.

Snacka om lokalsinne på den hunden. Och att veta vad han vill!


     


God natt!

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards