Alla inlägg den 3 september 2012

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 3 september 2012 19:56

Det bästa som måste ha uppfunnits är varken silvertape eller Karlsons klister, utan Textillim.

Vem behöver krångla på med symaskin när det enda man behöver är lite klister?

Har lagat galet mycket kläder med hjälp av just lim.

Och ikväll skulle jag laga mina jeans, men jag kom ju på att jag kunde göra något mycket roligare med dom.

En leksak till hunden. För skulle nu inte något gå laga kan man ju använda det till något annat!


 



 
Jag har alltså tagit ett jeansbyxben som jag fyllt med både en plastpåse och sedan en tygbit från en t-shirt. Knöt ihop en sida och limmade den andra. Lätt!


Överseriös, men vadå?


Förstöra! Förstöra! Förstöra!


Förstöra! Förstöra! Förstöra!



Nöjd kille som ännu inte lyckats förstöra påsen!

 

Ingen som ville leka med honom.



Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards