Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Höst

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 24 oktober 2010 15:20

Nu ligger alla löven nere på backen här uppe i norr och det tycker Molle är superskoj. Tur det inte blåst lika mycket idag, tycker då jag!

Skulle ta med Molle ut och fota lite, måste ju hitta på något nu när inte husse är hemma. Det jag den här gången glömt var att tömma minneskortet innan, men några bilder fick i alla fall plats!


 


 


 



Tack alla ni som röstat!




Klicka på bilden om du vill rösta på Moltas och mitt bidrag till tävlingen där man  vinner en liten digitalkamera.

Tänkte ju som försöka skona mina föräldrar från dyra julklappar iår!

Fast den var ju inte dyr, 1600 har jag hittat den för, så vinner vi inte köper jag den ändå! Men det skulle ju va roligt att vinna också, såklart!

 
 
Fanny och Melker

Fanny och Melker

24 oktober 2010 18:16

snyggingen! vi har röstat :)

http://melkerpug.blogspot.com

 
Ingridh med sitt Gäng

Ingridh med sitt Gäng

28 oktober 2010 14:38

Länge sedan jag hade tid att titta in på Moltas han ser superfin ut som alltid, och vilket läckert foto på honom, klart jag röstar på honom, hoppas nu du får kameran. Håller tummarna för det. :D

http://www.bojan-bulldog.blogspot.com

 
Carolina

Carolina

28 oktober 2010 15:59

Vinner jag och Cilla, kan du få kameran av oss alla i julklapp, eftersom jag köpte en ny för ett tag sen! såå, nu har ni ju ökat era chanser att vinna! =)

http://elvisochpresley.blogg.se

 
Carolina

Carolina

28 oktober 2010 20:28

Jag håller med dig om tävlingen! Det är inte allt som står rätt till! 1100 röster? Det känns ganska otroligt!

http://elvisochpresley.blogg.se

 
Aron

Aron

29 oktober 2010 21:52

Cool bild!Här hemma är det nåt planerat varje Lördag i November och ALLT är skoj så det betyder att tiden går snabbt till Norge resa,Stockholmsutst och MyDog i Januari.Sedan är man på rätt sida årsskiftet och då hoppas vi att allt går snabbt till våren.Hörs

http://www.agathon.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 5 april 2017 17:22

Den 28:e februari i år fick vi säga farväl till vår älskade, älskade vän. Det är idag fem veckor sedan och det gör lika ont fortfarande. Vi är så ledsna över att ha förlorat vår lilla bäbis.   Moltas Du kommer alltid att finnas i våra hjär...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 september 2016 00:10


Jag bloggar lite om Moltas på min andra blogg som ni hittar HÄR.     ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 oktober 2015 15:38

Skulle bara titta in för att säga att Moltas lever och har det bra!             ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 februari 2015 09:19

På den här dagen, på alla hjärtans dag för fem år sedan kom vi hem med våran Moltas!                   Älskling!...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 7 februari 2015 14:34

Molle är barnvakt åt Rulle i helgen!                      ...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards