Alla inlägg den 2 maj 2010

Det är tomt här hemma nu utan Moltas.
Jag trodde verkligen inte att jag skulle behöva vara utan honom en endaste dag, men nu blev det plötsligt såhär.
Den där strejken är över så Danne blev akutinkallad till Älvdalen igen för att jobba.
Och jag som är ny på mitt jobb får mycket pass nu i början för att bli varm i kläderna, som det kanske heter.
Moltas blev alltså kvar uppe hos "momma och moffa".
Hoppas han saknar oss lika mycket som vi saknar honom, ändå har det bara gått några timmar sedan vi åkte ifrån honom nu.
Åker förhoppningsvis och hämtar hem honom på tisdag.


I helgen har Moltas mest jagat löv. Han är helt tokig, så jag hoppas att alla utställningsringar kommer vara totalt lövfria sedan!

Han har även jagat efter sin första fluga, prövat att äta kottar, sand och upptäckt att filmjölk i torrfodret är det godaste som finns!


 

 


 


 


 


 


 



   


 


 


 

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards