Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

20 veckor

Bångstyrig, javisst!

Nu har han börjat med något nytt. Placerar man framtassarna flyttar han fram bakbenen. När man försöker få bakbenen något sånär ställer han ihop framtassarna.

Och tar man tag i en tass brukar han vägra ställa ner den och står där bara på tre ben och tjurar.

Sedan har han en förmåga att vilja luta hela kroppen bakåt och kröka på ryggen så han ser ut som en ostbåge, med päls!


Men bakgrunden var i alla fall fin! 

 
 
Ingen bild

Moster

9 maj 2010 20:26

Hallå, såg Moltas på Aftonbladet nu ikväll där han jagar ostbiten =)

 
Carolina

Carolina

9 maj 2010 22:28

Ibland blir det bara så! =) Mina vill nästan aldrig stå som jag vill! =(

http://elvisochpresley.blogg.se

 
Aya och Arons matte

Aya och Arons matte

10 maj 2010 00:09

Äsch!Han står absolut helt ok!Står han så bra i valpklass så kommer han ha lärt sig att du håller på så småningom och då kapitulerar han.Aron gör utställningsdebut till helgen.Jag har faktiskt inga förväntningar på nån av mina två A.Även om jag gillar att sojja om vinstplaceringar.eller ja snarare fantisera om vinster!Skoj att delta hihihihihi!

http://www.agathon.cybersite.se

 
Carolina

Carolina

10 maj 2010 09:32

Tack så jättemycket för dom fina komplimangerna! =) Ja att han är utan svans, är till stor fördel för hans charm! +hans härliga personlighet i övrigt!

http://elvisochpresley.blogg.se

 
Helga

Helga

11 maj 2010 08:52

Först såg jag bara bilden och tänkte...oj! så duktig han är.
Haha...känner igen den där beskrivningen så väl. Skönt att jag inte är ensam. Haha Ostbåge.. just så skulle jag också säga.

http://www.aldertown.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 5 april 2017 17:22

Den 28:e februari i år fick vi säga farväl till vår älskade, älskade vän. Det är idag fem veckor sedan och det gör lika ont fortfarande. Vi är så ledsna över att ha förlorat vår lilla bäbis.   Moltas Du kommer alltid att finnas i våra hjär...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 28 september 2016 00:10


Jag bloggar lite om Moltas på min andra blogg som ni hittar HÄR.     ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 19 oktober 2015 15:38

Skulle bara titta in för att säga att Moltas lever och har det bra!             ...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 februari 2015 09:19

På den här dagen, på alla hjärtans dag för fem år sedan kom vi hem med våran Moltas!                   Älskling!...

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 7 februari 2015 14:34

Molle är barnvakt åt Rulle i helgen!                      ...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards