Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 4 mars 2010 13:53

Idag var Moltas tvungen att få vara hemma själv ett tag.

Utmärkt ensam hemma träning tyckte jag!

Har lämnat honom korta stunder när jag haft tvättstugan och liknande, men aldrig mer än kanske 15 minuter. Idag blev det nästan en timma.

Kom innanför dörren och väntade mig en hälsande hund med de där oskyldiga ögonen som skulle förstört både det ena och andra... men nej då, han låg i precis samma sovställning som när jag åkte och snarkade ljudligt.

Kan han aldrig vara till besvär hundrackarn?

Eller idag blev det en pöl på badrumsmattan för jag var var inte riktigt beredd.

Men man kan ju inte skylla på att han inte använde badrummet!


 

Moster Maria (som hon själv har börjat kallat sig nu) var här igår och hälsa på igen.

Mycket trevligt och en bra anledning till att få baka en kladdkaka!

Nästa gång blir det morotskaka för vi har utbytt recept med varandra!


 

Alltså titta på charmknulen och hans baktassar!

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards