Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 mars 2010 18:30

3 månader redan...


Och svårare känns det bli att ställa honom. Har ställt framför spegeln lite för att se hur bakbenen egentligen står och hur snett och vint frambenen hamnar.

Inte det lättaste. Tror han är lite framtung.

När bakbenen har fin vinkel ska frambenen ner på rätt plats, då är det som att han tippar framåt. Är inte huvudet högt som på bilden blir det strutshals.

Mer övning, sen så!

Av Moltas - Engelsk Bulldog - 14 mars 2010 14:01

Igår var det ju som sagt vad Melodifestivalen. Moltas var ganska rolig då han bestämt visade med att börja skälla då Ola sjöng att han inte gillade den låten.

Ganska dåligt måste jag säga att låta Europa rösta, klart de lägger högsta rösterna på det sämsta bidraget från Sverige så de själva inte ska få något vidare motstånd.

Där har vi varför Ola kom så högt upp. 

Jag hejade så klart på Andreas Johnson. Vilken låt, vilken kille, vilken röst. 

Om nu Danne ska gifta sig med Charlotte Kalla så ska jag gifta mig med Andreas!

Salem hade också en bra låt. En sådan där som verkligen sätter sig.


Saade och de där Timoteij tjejerna var kanske de sämsta jag sett. Wannabeboyband fast alone och någon skolavslutningssång i nian.  


   


  

Och så fick vi besök! Eftersom jag fyller år på måndag så fick jag tidiga presenter.

Se vilken fin hund jag fick av Moster Birgitta, Mats och kusin Emelie!


Nu är vi hemma i staden och lägenheten igen. Usch säger vi!

Och husse valde att pimpla idag med, se då om han kommer hem med massa pengar sen?

Minst troligt...

Presentation


Waeles King of Lace

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Övrigt

bloglovin


Husdjur

Ovido - Quiz & Flashcards